متد هشت سنگ بنای تثبيت

کســـــــــی باش که اعتماد بهش انتــــــــــــخاب نيست ، اجــــــــــــباره

چطوری در بازی مافيا تبديل به رهبر و پيشتاز بشيم ؟چطور ميتونم به بازيکنی تبديل بشم که افراد تابع تصميماتم در بازی بشند ؟ چرا هميشه عده اي خاص تصميم گير نهايی در يک جمع هستند و ديگران هم از تصميم اونها تبعيت ميکنند ؟

محصولی که پيش روی شماست ، شامل چند فايل صوتی است که با استفاده از اصول روانشناسی شرايطی را به شما معرفی ميکند که بوسيله آن شما ميتوانيد خودتان را فردی قابل اعتماد و مطمئن معرفی کنيد تا ديگران نياز پيدا کنند که در تصميم گيری ها پشت سر شما بياستند . قائدتاً اين نياز فقط مربوط به بازی مافيا نيست ، و شما با يادگيری و به کارگيری درست ” متد هشت سنگ بنای تثبيت اعتماد ” ميتوانيد شرايطی را در زندگی اجتماعی خود ، کسب کار خود ، زندگی خانوادگی خود فراهم آوريد که در تصميم گيری های خاصی ، ديگران نياز پيدا کنند که قدم به قدم پشت شما حرکت کنند .

اين آموزش استثنايی که برای اولين بار تحت قالب ” متد هشت سنگ بنای تثنيت اعتماد ” در بازی مافيا ارائه ميشود ، دريچه اي بر روی شما ميگشايد که به واسطه آن , نگاه و نوع تعاملاتتان با اطرافيانتان به درستی جهت و مسير ميگيرد . مطمئناً افرادی که در بازی مافيا ، داشتن احساس خوب به همراه اهداف بزرگ را با اين متد تجربه کرده اند به استثنايی بودن ” متد هشت سنگ بنای تثبيت اعتماد ” آگاهی کامل دارند . شما حرفه اي ميشيد اگر برای خودتون ، افکارتون ، اهدافتون و لحظاتتون ارزش حرفه اي قائل باشيد .

در اين مقاله نکات زير را ياد ميگيريد

◆◇◆ استراتژی درست بازی با استفاده از دو گانه ” 3 سنگ و 8 سنگ “

◆◇◆ آشنايی با اهداف متد ” هشت سنگ بنای تثبيت اعتماد ”

◆◇◆ ياد آوری انديشه مافيايی ذهنيت 

◆◇◆ معرفی انديشه مافيايی توانمندی ( ويژه )

◆◇◆  معرفی تکنيک هشت سنگ بنا

◆◇◆ معرفی 40 جمله اکشن و تاثير گذار در پلت فورم 8 سنگ بنا

◆◇◆ تبديل شدن به بازيکن پيشرو در بازی مافياها

◆◇◆  کاربردی بودن آموزش ها در زندگی اجتماعی و محيط کسب و کار

 

 

برای مشاهده و خرید این پست باید وارد سایت شوید. ورود به سایت

دیدگاهتان را بنویسید